søndag 5. april 2015

DT Papirdesign - Aprilutfordringen!

Hei.
Papirdesign er i gang med en ny utfordring til dere,
og denne gangen har vi et moodboard med tema vår/påske.
Jeg har laget et enkelt kort i gult, brunt og lilla.
Besøk gjerne Papirdesign bloggen for inspirasjon.
♥ 
 Flott motiv fra Papirdesign!
Bestemte meg for motiv i etter at panelene var limt.
Hadde jeg bestemt meg litt før skulle jeg ha sydd panelene.
Teksten hører til symaskinen.
Så dette kortet bør kanskje gis til ei som er flink/glad i å sy ;) 
 Produkter fra Papirdesign:
Ark: PD 13740 LYKKE - Fuglekvitter, PD 13759 God påske - Påskeegg
Stempler: PD 13770 Symaskin, PD 14961 Min venn
Blomster: Søte blomster - lilla
Annet: Halvperler - hvite
Tusen takk for at du besøker bloggen min ♥
Påskeklemmer fra
Wenche
♥  

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...