mandag 16. mars 2015

Sketchy Colors #244

Heisann.
En dag forsinket med Sketchy Colors innlegget mitt, men sånn ble det når jeg hadde et annet planlagt prosjekt som skulle på lufta.
Kan jo sies at det skjer ikke så veldig ofte, hihi.
Denne gangen er det en fargeutfordring hos Sketchy Colors
 og premien er sponset av Digital Delights by LoubyLoo

Her er mitt bidrag med en stor dose inspirasjon fra dyktige Randi.
Jeg har brukt:
Mønsterpapir fra Pion.
Roser fra WOC og Kort & Godt.
Metallpynt fra Korthobby. 
Tutorial finnes HER hos Randi.
Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke bloggen min.
Klemmer fra
Wenche

1 kommentar:

Maryann Laursen sa...

Hold da op hvor er den bare flot Wenche. Super lækre farver både på kurven og blomsterne er jo helt fantastisk smukke, og det hele tilsammen er simpelthen perfekt, og noget såå smukt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...