torsdag 15. januar 2015

GD Paradise of Stamps #10 - Winter

Hei.
Jeg vant en utfordring hos Paradise of Stamps og 
ble spurt om jeg kunne være gjestedesigner for dem i januar. 
Og det sa jeg selvfølgelig ja til.
Tema for utfordringen er Vinter,
 så for meg så ble det en god anledning til å lage mitt først julekort for 2015.
Det ble til og med et rosa og blått julekort. Rosa er ikke en vanlig julefarge,
men av og til så får man prøve noe nytt.
Bli med å lage et julekort du også!!
Jeg har som vanlig kost meg papir fra Maja Design.
Motiv fra Penny Black.
Tekst fra Kreativ Hobby.
Puncher fra Martha Stewart (Scandinavian Snowflake og Cherish Hearts) og EK Success
Charms fra Korthobby
 Dette motivet er bare helt nydelig.
Hun er fargelagt med Distress Reinkere og Markers.
Baksiden av kortet har en lomme til tag
Hjørne dies fra La La Land. (Husker ikke akkurat nå)
Ellers så er det omtrent samme layout som på framsiden.
Teksten her er fra North Star Stamps.
Kortet passer til disse utfordringene:
Tusen takk for at du titter innom bloggen min.
Klemmer fra Wenche

8 kommentarer:

Julieanne..aka pinkjools sa...

Gorgeous card...such a sweet image....love the details...thank you for joining The Glory of Christmas Challenge 50 this week....Julieannex

Blankina sa...

What a dream of a card, perfect colour choices and perfect for our not black ink challenge at Loves Rubberstamps, thanks for joining,
HUgs Blankina

bye9design sa...

Nydelig....

Unknown sa...

Wow this is absolutely beautiful! Love all the details and awesome coloring! Thanks for joining us this week at Loves Rubberstamps! Rebecca

Unknown sa...

Nydelig julekort !
Takk for at du deltar i korthobbyutfordringen :)
Klem Wenche

Hazel sa...

Thanks for entering The Glory of Christmas challenge 50 with your lovely crafting, Hazel , Glory of Christmas DT - you could also enter this into my CHNC challenge extra for January - I'd love to see it there too. x

Denice sa...

A beautiful card with stunning embellishments, great coloring! Thanks for joining us this week at Loves Rubberstamps.

Holly AKA KopyKat sa...

Wow, your color combination is so fabulous. LOVE this. Thanks for playing with us over at Loves Rubberstamps!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...