torsdag 20. november 2014

Rammekort med hÄnglar

Heisann.
Det nærmer seg jul og jeg har igjen noen flere julekort til å lage.
Her er ett som jeg har hatt liggende uferdig en god stund nå.
Noen kort tar litt lengre tid enn andre uten grunn.

Rammekortet har jeg fått stanset ut på Maya sin Accucut maskin.
Fantastisk behagelig med en dies som gjør halve jobben. Moro :) 
Jeg har brukt mønsterpapir fra Maja Design.
Dies fra KaBoks (tekst) og Memory Box (snøkrystall bord)
Martha Stewart snøfnugg punch.
Blomster fra Kort & Godt.
Halvperler fra Panduro og bånd fra Søstrene Grene
Dette herlige motivet er fra hÄnglar & stÄnglar.
Fargelagt med Distress reinkere og markers.


Personlig stempel fra Scrapmagasinet

Dette kortet tar jeg med på disse utfordringene:


Takk for du besøker bloggen min
Klemmer, Wenche

9 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

BAre såå flot som altid Wenche, og super lækkert papir og farver, lige mine ynglings farver her.

Anne Bente sa...

wawwww så super flot ♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

knuzzzz ♥

Astrid sa...

Så vakkert julekort Wenche :-) Flott harmoni gjennom hele kortet. Og så aldeles nydelig fargelegging av de søte motivene!!

Takk for at du deltar på utfordringen hos Card and Scrap. Lykke til :-)

Klem fra Astrid

Anonym sa...

very sweet and beautiful

Hugs
Doris

marion sa...

This is so sweet what a pretty xmas card, the image fits so perfectly to the paper, thank you for joining us at Cards und More and good luck, Hugs, Marion

Unknown sa...

Gorgeous card! Absolutely love the colors, image and your design. Thank you for joining our "Make it for Christmas" Challenge at Love to Create this week.
Ruza ~ LTC Admin/Designer
Ruza's Craft Corner

Anneke sa...

You make beautiful cards. I became a follower. Very inspiring Anneke.
www.annekescardart.blogspot .com

Stempelomi sa...

lovely card!I'm very happy that you take part at the Cards and More Challenge. To participate in the draw of the prize and the Top 3, you have to follow the challenge rules. Unfortunately, you have linked more than 5 challenges and can not take part in the draw this time. I am so sorry. I would be delighted if you join in again next time :-)

Hugs,Beate

Fabiola sa...

oooh! trop mignon, biz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...