lørdag 15. november 2014

GD at Just Some Lines - Sjokoladekort

Hei
I dag har jeg laget et kort for Jehanne hos Just Some Lines.
Hun spurte meg for et par uker siden om jeg ville lage et julekort med ett av hennes motiv,
og det sa jeg selvfølgelig ja til.

Hos Just Some Lines har de et godt utvalg med digitale motiver og mitt valg for anledningen 
ble en av hennes herlige snømenn. De er rett og slett kule.
Takk for at du ville ha meg med som gjestedesigner, Jehanne ♥


Hi 
Today I have made a card for Jehanne at Just Some Lines
She asked me a couple of weeks ago if I would make a Christmas card
with one of her Christmas designs, and I said of course yes.

Just Some Lines has a good selection of digital stamps and my choice for the occasion
was one of her lovely snowmen. They are just plain cool. 
Thank you Jehanne for having me as a guest designer ♥

Jeg valgte å lage et sjokoladekort med dette motivet og kortet passer til den største sjokoladeplata.
Kortet ble til under Spydebergtreffen og der fikk jeg VELDIG god hjelp.
Har dere noen gang forsøkt å dra på treff uten noe som helst?
Hehehe...jeg forsøkte det denne gangen. Det eneste jeg hadde med var motiv som skulle fargelegges.
Så TUSEN TAKK til alle hjelperne mine ♥ 

I chose to make a chocolate card with this image and the card fits the biggest chocolate bar.
The card was made during Spydebergtreffen where I got REALLY good help.
Have you ever tried to go to a crafting event almost without anything?
Hehehe ... I tried it this time. The only thing I brought with me was images for coloring.
So a BIG THANK YOU to everyone who  helped me ♥

Bidragsytere/ Contributors:
Madeleine: 1 kartong, 1 mønsterpapir, saks, linjal, lim, 3D puter
Irene: Skjærebrett, dies, gråblyant, sverteredskap, 3D puter
Christina: Mål til malen, snøkrystallpunch, bånd,
Angela: Kantpunch
Katrine: Dobbeltsidig tape, saks,
Therese: Snøstjerne stempel
Mette: Kartongbit
♥♥♥
Herlig snømann!
Fargelagt med Prismacolor blyanter på kraftkartong.

A wonderful snowman!
Colored with Prismacolor pencils on kraft paper.
Innsiden med en stor plate med sjokolade ♥
Teksten er fra North Star Stamps 

On the inside there is room for a big chocolate bar.
Dette kortet passer til disse utfordringene:
 Tusen takk for at du titter innom bloggen min.
Thank you for visiting my blog.
Klemmer/ Hugs, Wenche

8 kommentarer:

Veronique sa...

Kjempe lekkert :)

Just Some Lines Digital Stamps sa...

This is absolutely gorgeous!! Thank you for taking the time to be our Guest Designer ♥

paper fun sa...

How lovely is this. Awesome design. You worked this unusual shape.

Thanks for joining us at Creative Card Crew.

Mari

Janette sa...

This is so gorgeous, what a lovely creation...

Thanks for sharing with us at CraftyCatz this week.x

Fabiola sa...

super joli et si sympathique Wenche, merci de jouer avec nous chez CSAYL, biz

Marybeth sa...

Oh my goodness , I love this wonderful project you created.

Heather sa...

This is gorgeous! The papers are so pretty and the image adorable. And what a fabulous way to give a chocolate bar. It makes a little gift extra special. Thanks for playing with CSAYL.

Karen sa...

Lovely card, thanks for sharing it with us in the Brown Sugar Challenge.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...