søndag 26. oktober 2014

Sketchy Colors #231

Da er det klart for en ny skisseutfordring til dere hos
Sketchy Colors
Sponsor i oktober er Rick St.Dennis.
Jeg har laget et kort med en stor tag som jeg har brukt en blondedies
fra Marianne Design på. Jeg har sett mange bruke denne diesen og
den er jo så lekker.
Motivet er fra Wee Stamps ♥ 
Kanten rundt motivet er stemplet med stempel fra Stempelglede.
Poststempelet vet jeg ikke hvor er fra.
Mønsterpapir fra Maja Design. 
Blomster fra WOC.

Polly er så nydelig
Hun er fargelagt med Prismacolor blyanter på kraftkartong.
Baksiden har et vindu og jeg har brukt en Spellbinder dies til rammen rundt.
Framsiden av tag'en med et skrivefelt.
Og bildet under viser baksiden av tag'en med teksten som vises bak på kortet.
Teksten er fra North Star Stamps.
Charms fra Korthobby.
Bånd fra Panduro.
Med tag'en tatt ut av kortet vises mitt personlige stempel. 
 
Dette kortet tar jeg med på disse utfordringene:


Dette kortet ble:
Top 3 hos
 
A Random Fan
 
Tusen takk for at du titter innom bloggen min
Klemmer fra Wenche.

8 kommentarer:

Nancy sa...

Så nydelig, Wenche:O)
Lekre ark og farger, og det søte motivet er farget helt perfekt!
Ha en fin søndag.
Klem fra Nancy:O)

Maryann Laursen sa...

WAUW hvor er det bare flot Wenche. Jeg er vild med den farve, du har brugt også, og det hele ser så elegant ud sammen, og et rigtig flot type kort her også.

Anonym sa...

Så fint det var. Lekkert fargelagt, og fine farger.

❤ Kaia sa...

Åååå det var sååååå nydelig Wenche.
Så fantastisk fargelagt !!!!!! og et herlig motiv..
Klem fra kaia

Anonym sa...

Although pink is not a colour choice for me I LOVE your card and combo so pretty! Thanks for Playing along with us this time at Top Tip Tuesday Challenge, hugs Samantha :0)

Crafty Judith sa...

Fabulous card hun and ty for joining us at Fan-Tastic Tuesday this week hugs Judith DT x

Aunty Sue sa...

So pretty love the papers and detail. Awesome colouring no wonder it got a top pick at tttuesday

Jingle sa...

This is beautiful! Such a sweet image and a gorgeous card! Thanks so much for playing along with the Get Krafty Challenge on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...