søndag 8. juni 2014

Sketchy Colors #214

Hei :)
For noen herlige uker det har vært i det siste med masse deilig sol.
Sommeren er godt i gang og jeg håper den varer lenge!
I dag er det søndag og første pinsedag, og som vanlig er vi klare med en ny skisseutfordring til dere hos

Vår sponsor i juni er  
Denne gangen har jeg kost meg med å lage en gavepose.
Jeg har brukt et av de nydelige digi stemplene fra Sugar Nellie
Mønsterpapir fra Bildmålarna
Veske-charm fra Korthobby (tror jeg)
De små sommerfuglene er fra en Martha Stewart kantpunch.
Så bedårende
Hun er fargelagt med Prismacolor blyanter på kraftkartong.
På kantene har jeg stemplet med et grunge motiv fra North Star Stamps og et poststempel.
Posen er som dere ser en del mindre enn den gir inntrykk av.
Etter at jeg så Maya lage en slik pose, har jeg laget alle mine gaveposer på denne måten.
En super ide!!
 
Denne flotte teksten er også fra North Star Stamps!
 Tusen takk for at du besøker bloggen min!
Ønsker dere alle sammen en strålende pinsehelg.
Klemmer fra Wenche
 

1 kommentar:

Maryann Laursen sa...

WOUW sååååå flot og perfekt som altid Wenche. Lækre papirer og fed farve du har brugt, og en fin ide til at gemme en gave i.
Rigtig god pinse.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...