tirsdag 31. desember 2013

Top 7 - diverse papirprosjekter 2013

Hei igjen.
Da er jeg tilbake med noen favoritter i kategorien diverse papirprosjekter.
Og i denne kategorien har jeg ikke laget så mye i år så det ble bare 7 stk.

Jeg starter med denne kurven som var den siste tutorialen jeg lagde for Ett Trykk som DT medlem.
Moro å se at så mange har laget en slik kurv.
Tutorial finner du her! 


Dette syskrinet ble et lite eksperiment jeg bare måtte gjøre.
Jeg har et slikt sytårn i stor størrelse som pappa lagde til meg etter at jeg flyttet hjemmefra.

Denne gaveposen måtte jeg ta med. Et herlig motiv fra North Star Stamps.
Storfornøyd med resultatet.

Dette er nok det prosjektet jeg er mest fornøyd med av de 7 utvalgte.
Blir nok ikke siste gangen jeg lager en flaskeskjuler med metalltape.

En pyntet Pringles boks med glidelås.
Det er godt man kan ha litt stæsj liggende som trigger en ide.

Denne gaveesken har ligget lenge i bakhodet (siden jeg så den første gang hos flinke Marianne)
Det er godt at man av og til kan krysse av noe på den lange "todo" listen.

Bøker!!!
Hvem har ikke latt seg inspirere av The Gentleman Crafter?
Når jeg så hans bøker med skjult skuff i ryggen visste jeg at en gang skal jeg lage en bok fra bunnen av med skjult skuff.
Tutorial på å lage bokeske/ bokkort finner du i bloggen min

Ja det var det jeg hadde å vise dere for 2013 og kan jo bare håpe at jeg får lyst og tid til å lage flere slike papirprosjekter og kanskje en tutorial eller to.
♥♥♥
Ønsker dere alle sammen et 
Fantastisk og Kreativt Nytt År!!

Klemmer fra Wenche


5 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Kjempeflotte prosjekter her og...
Kos deg i kveld.

Nyttårsklem fra Kaia

Maryann Laursen sa...

Og alle dine kreationer er bare så superflotte. Lavede selv et par stykker af din fantastiske kurv, og dem som fik dem var også helt overvældet over hvor flotte de var. Men alle dine ting er rigtig flotte.
Tusind tak for fantastisk inspiration i dette år, glæder mig rigtig meget til at se, hvad du finder på i det nye år.
Rigtig Godt Nytår til dig og dine.

Pinklady 68 sa...

Du lager så mye lekkert Wenche!! Helt nyyydelige topp 14 og topp 7 liste!! Lekre kort og andre papir prosjekter:-)
Godt nytt år!

KLem Laila.

AngelicaS sa...

Underbara alster...du är en riktig inspirationskälla!! Imponerande.
Gott nytt år!!

Heidi sa...

Godt Nytt År Wenche!
Wow så mange lekre prosjekter og kort du har plukket ut:)
Må ha vært utrolig vanskelig å velge.
Ha en fortsatt fin helg, klem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...