mandag 30. desember 2013

Top 10,11,12.... cards for 2013

Da er vel tiden inne for et lite tilbakeblikk på hva man har laget i 2013, og jeg starter med kortene.
Utvelgelsesprosessen er like vanskelig hver gang og jeg har klart å begrense meg litt...men ikke helt skjønner jeg når det ble 14 stk...ups.

Grunnen til at jeg har valgt disse kan være så mangt, men i hovedsak er det fargelegging, noe nytt, motivet eller layout som teller....har jeg glemt noe da tro, hihi.
Først ut må bli dette kortet pga fargeleggingen: Brukte uendelig mange timer og ble strålende fornøyd med resultatet også.
Her har jeg endelig fått fargelagt et motiv med distress reinkere igjen.
Og dette var det eneste motivet som ble fargelagt med distress i år.
Kanskje jeg burde fargelegge noen fler i 2014 med distress?
Dette kortet fikk Dina til bursdagen sin, og her har jeg forsøkt å lage gress med Promarker. 
Synes det gikk ganske greit.
Jeg måtte ta med dette da jeg synes det var vågalt av meg å fargelegge håret hvitt med sorte tupper.
Moro å fargelegge med hvitt på kraftkartong.
Hva skal jeg si...jo jeg elsker motivet og ble så fornøyd med layout'en.
Et kort jeg bare ble veldig fornøyd med.
Dette er ett av kortene jeg lagde som gjestedesigner for Wee Stamps i juni.
Mange timer med fargeleggingskos og motivet er jo bare så nydelig ♥
Ble spesielt fornøyd med håret.
I år har jeg utvidet hÄnglar samlingen min betraktelig og denne her er en av mange go'inger.
Og jeg har virkelig boltret meg med dies og puncher.
Liker alt ved dette kortet.
Promarkerne har også fått luftet seg en del i år.
Her ble jeg veldig fornøyd med fargene. Mitt første forsøk med å bruke prikker som skygge/effekt rundt motivet.
Nok et kort som jeg bare ble veldig fornøyd med og ekstra moro var det å fargelegge i gråtoner.
Igjen er det fargeleggingen som er i fokus, men også de herlige høstfargene gjør dette til et kort jeg liker ekstra godt. 
Et typisk Wenche kort med blonder rundt panelet.
Et greit og enkelt kort, men jeg elsker fargene jeg har brukt. Og det hjelper jo på med en slik herlig flyvende hÄngel.
På dette motivet fikk jeg store problemer med håret og var livredd for at jeg ikke ville klare å redde det. Var jo nesten ferdig med all annen fargelegging, men gudskjelov så gikk det bra.
Kortet har så mange elementer som jeg er fonøyd med så jeg måtte ha det med.
Ble så fornøyd med hvordan jeg løste denne runde layouten ved å bruke kvadratisk base i plast samt alle de punchede detaljene.
Da er jeg kommet til det siste kortet. Jeg ønsket å fargelegge motivet i lyse sarte farger og jeg ble veldig fornøyd med resultatet. 
Det er ikke helt problemfritt når man vanligvis bruker sterkere farger.
Det var som sagt vanskelig å velge bare 10 kort så jeg håper det ikke ble for mange.
Kos dere det siste døgnet av 2013!!
Klemmer, Wenche ♥

7 kommentarer:

Riet sa...

Wat een schitterende kaarten.

Liefs Riet.x

Meretekj sa...

Her var det en nydelig samling med kort!
Lekkert dekorert og så flott fargelagt.
Jeg gleder meg til å se hva du lager i det nye året!
Et gledelig og kreativt nytt år ønsker jeg deg.
Klem fra Merete

Bibbi sa...

Nyyydelige kort og aldeles fantastisk fargelegging!!

Maryann Laursen sa...

WAUW så mange smukke og vidunderlige kort her Wenche, du er simpelthen bare en mester i farvelægning, og jeg ville virkelig ønske, jeg kunne gøre dig kunsten efter. Hvor er dit arbejde bare flot lavet.
Rigtig Godt Nytår til dig og dine, og jeg glæder mig til at se, hvad du vil inspirere os med i det nye år.

❤ Kaia sa...

Her var det jammen mye fantastisk fargelegging Wenche. Liker spesielt godt prisma på kraftkartong, der er du helt rå....
Gleder meg til å se 2014 kreasjonene dine...

Klem fra Kaia

Christina sa...

Woww these are all great cards Wenche!
Hugs Kristel

Maya sa...

Vakkert, gjennomført og nydelig!!
Himmel som du kan inspirere, jente :)
Takk for all inspirasjon, glede og latter gjennom ett flott år ♥
Godt nytt år!
Klem, Maya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...