mandag 16. desember 2013

Julekort med Alva

Hei.
Nå er det siste innspurt på julekortene og jeg må se å få sendt dem også.
 Dagens kort er kanskje ikke det mest julete, 
men jeg mener bestemt at alver/feer kan benyttes til jul :)
Og når man har disse vakre nye motivene fra Bildmålarna så har jeg ikke noe valg.
Jeg er rett og slett forelsket 
 Her har jeg brukt Alva Color.
Mønsterpapir fra Maja Design.
Snøfnugg punch og kantpunch fra Martha Stewart.
Metallpynt fra Korthobby.
Hun er så nydelig
Jeg har fargelagt med Promarker og forsøkt å fargelegge lyst.
Jeg synes jeg fikk det til, 
men det var ikke så enkelt når jeg er mest vant med å bruke mer farge.
Fargene kommer etterhvert...
På baksiden er det en lomme med plass til en tag.
Tekstene er fra North Star Stamps.
 
Kortet tar jeg med på disse utfordringene:
Kort 'O' Mania #98 - Bildeinspirasjon (blått og snøkrystaller) 
Tusen takk for at du besøker bloggen min
Klemmer, Wenche

17 kommentarer:

brenda sa...

Lovely design and colours, thanks so much for joining in at Allsorts challenge this week.

B x

Gitte sa...

Nydeligt kort.

Maryann Laursen sa...

Super lækkert kort og i sådan en lækker farvekombination. Virkelig smukt arbejde, lige min stil.

downrightcrafty sa...

how gorgeous thank you so much for sharing with us at the Winter Wonderland
Hugs Kate xx

Marianne's Craftroom sa...

Stunning card, love the colours and beautiful image. Thanks for playing at WW

❤ Kaia sa...

Lekker Wenche...
Nydelig motiv...

Klem fra Kaia

Rach83 sa...

What a work of art, Wenche. Your papers are gorgeous, wonderful colouring on an angelic image and the snowflakes are the perfect finishing touches.

Thanks for playing along at Fab'n'Funky Challenges. Hope you have a fabby festive.

Rachel x

Artesania sa...

Wow, a stunning card! Amazing colouring and delicate card design.Thank you so much for entering our I ♥ ProMarkers challenge this week.
Hugs Gudrun

Lisbeths kort og scrap sa...

Helt nydelig kort! Og skikkelig vakkert farget!
Jeg synes kortet var riktig «julete» - klart feer og alver kan brukes til jul! Hele året :)
Tusen takk for at du deltar hos I Love ProMarkers. Lykke-til-klem fra Lisbeth

Alli Devine sa...

Gorgeous card both inside and out thanks for joining us at fab n funky
Alli D x

Karina Bunkenborg sa...

Meget smuk julekort i skønne blå farver! Tak fordi du deltager hos Kort O mania!

Rachel sa...

Fab last minute Christmas card! Thanks for sharing with us at Sweet Stampin this week, Wedgie xxx

Pia sa...

wow super nydeligt kort

Sarah sa...

Gorgeous festive card Wenche, I just love how you've coloured the image. Thank you for joining us at Allsorts for our Snowflakes challenge x

Gail sa...

This is a gorgeous image and you colored it beautifully! Thanks for joining us at the Sweet Stampin' challenge this week and hope to see you again soon! --Gail

Unknown sa...

Thanks for joining us at ABC Challenges. Such a beautiful card you had created. Merry Christmas, Carol

Natalie Laurijssen sa...

Your card looks gorgeous! It fits our challenge perfectly. Thank you for joining us at The abc challenges and good luck!
Hugs
Natalie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...