mandag 10. september 2012

Septemberutfordring hos North Star Stamps!

Hei alle sammen!!
Da håper jeg dere er klare for en ny utfordring hos 

Vi er kommet godt i gang med september måned - en måned hvor det for mange menn er en tid for jakt.
Så til denne utfordringen vil vi se prosjekter med tema

JAKT & FISKE!!

En utfordrende oppgave for de fleste av oss i teamet, og som jeg annonserte på FB har jeg gjort noe jeg ikke kan. Jeg kan nok trenge noe mer trening før jeg føler meg komfortalbel med denne stilen :)

Alle stemplene som er benyttet på kortet får du kjøpt i nettbutikken!
Elghodet er ikke et siluett stempel, så jeg har fargelagt motivet med svart Promarker tusj.
I morgen er jeg tilbake med enda et jakt prosjekt ;)

Klemmer, Wenche ;0)


5 kommentarer:

Gro sa...

Skjønner ikke hva du mener med at du gjør ting du ikke kan? Det synes ikke her iallefall.
Ja, det er en annen stil enn det du pleier å lage, men det er alt.
Fantaskisk flott, snuppa :o)

Gitte sa...

Super flot kort.

Therese sa...

Oi, dette var kjempefint...ingenting du ikke behersker.Flotte farger og teknikker du har brukt! :)

Riet sa...

So gorgeous.

Hugs Riet.xx

Christina C. sa...

Your card is spectacular....this is the type of card my daughter would love....she is a wildlife biologist!
Will have to check into those lovely stamps! Thanks for the inspiration.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...