torsdag 22. mars 2012

Innbydelse med selvlaget bakgrunn - DT North Star Stamps

Hei dere!!
Nå er jeg på plass igjen med et nytt kort - et invitasjonskort!
Det er ganske lyst og enkelt, med minimalt med pynt.
Alle stemplene her er fra North Star Stamps og fås kjøpt i nettbutikken!
Motivet heter "Ung Lady" og er delvis fargelagt med Distress Ink.
Kjolen er ganske mønstrete så jeg syntes det gikk greit å ikke fargelegge den.
Og trenger man mange invitasjoner så er det greit å slippe unna en del fargelegging.
Så var det mønsterpapiret, hihi. Er det noen som kanskje kjenner igjen mønsteret?
Nå var det slik at jeg var på en liten bloggrunde og endte med å kikke på YouTube videoer...
Det skjer jo titt og ofte :) 
Men så kom jeg over en video hvor man kunne lage sitt eget mønsterark på en enkel og grei måte av servietter. 
Og gjett om jeg var snar til å prøve...moro var det også :D 
Resultatet ble en bakgrunn med serviett fra Ikea :)
Så finn frem en flott seviett, en bit med glatt kartong eller litt tykt skissepapir, 
plastfilm (gladpack), litt kopipapir, strykebrett og strykejern. 
Men før du begynner bør du ta en titt på videoen:

---
Ønsker dere alle en riktig god dag ♥
Klemmer, Wenche :0)

1 kommentar:

Birgitanita sa...

Kortet er nydelig.. sart,enkelt og bakgrunnen kommer fint fram :) takk for forklaringen på hvordan du har serviett som bakgrunn. Dette må jeg prøve, har mange servietter liggende etter en dillaperiode med decopage :)) som gikk fort over.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...