onsdag 28. september 2011

Origamieske m/lokk - DT 3ndypapir

Hei igjen!!
Et raskt innlegg fra meg nå i kveld.
Da de nye lekre papirene fra 3ndypapir ble klare for salg på StempelScrap messa, 
lagde jeg denne origamiboksen, som sto fremme på standen til 3ndypapir.
Boksen ble fylt med deilige Smørbukk karameller...og tro det eller ei, det er fremdeles noen igjen, hehe :)
Her har jeg brukt arket "julesang" fra den nye julekolleksjonen: White Christmas.
Dette arket er bare helt nydelig ♥♥♥
Motivet er fra klipparket "juleglede" fra samme julekolleksjon.
Som knott til lokket har jeg brukt en pyntekule fra Nille.
Boksen ser tom ut her på bildet, men jeg lover...det er flere igjen, 
men det minker mens jeg skriver.....gomle, gomle ;D

Ønsker dere en fin og kreativ  høstkveld!!
Klemmer, Wenche :0)

7 kommentarer:

Inger-g sa...

Nydelig boks! Flott papir og flott dekorert! Ha en fin kveld :-)

Anonym sa...

Du verden, så nydelig.

Helen sa...

This is beautiful. Do you have instruction or a link to the instruction? Thanks in advance.

Sassy Scrapper sa...

Stunning box. I love the paper you used.
Hugs Bonnie

Maryann Laursen sa...

This box is sooooo gorgeous Wenche and these papers are just some must have I think, as they´re just soooo gorgeous too.
Do you have the foldinginstructions for this box, or a link for, where to find it maybe? I would really love to give it a try too, as I just love boxes of all kinds, and most times, they´re very tiny, when we find some, but this one looks a bit bigger.
Thanks soo much for all your awesome inspiration always, I just love your work sooo much,you´re such a talented crafter.

unni's scrappeboble sa...

WOWWW denne var skikkelig lekker :))

Anonym sa...

Flott origami eske. Er det mulig å få tilsendt tutorial til den? På forhånd takk:)

Mvh
Hilde (hild-fj@online.no)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...