mandag 2. mai 2011

Bokmerker!

Det er mai og på tide med en ny månedsutfordring hos Trykkpressa, hihi.
Nå som sommer og ferie er i sikte så tenkte jeg at det var på tide å få laget noen bokmerker!!
I løpet av min lille påskeferieuke fikk jeg lest 3 bøker, 
men hadde ingen bokmerker med meg og kvitteringer måtte gjøre nytten som bokmerke. 
Men det er da mye  triveligere med hjemmelagede bokmerker, 
så da ble oppgaven å lage bokmerker ;)
 Jeg har fått brukt litt restepapir fra 3ndy kolleksjonen "sweetheart".
og lekt meg litt med noen av MS punchene mine.
På baksiden har jeg brukt bokmerketekster  fra NSS og litt andre småstempler fra her og der.
De har alle fått en runde gjennom lamineringsmaskinen min.

Ønsker dere alle en strålende og kreativ uke!!
Vårklemmer, Wenche :0)

15 kommentarer:

Catherine SIWCZAK sa...

Wow ! A very nice work. And very productive !
Congrats
Catherine

Anonym sa...

Hei-hei, endelig er jeg også tilbake i bloggvandringen:)
Så flotte bokmerker, kjempeflotte farger og detaljer:)
Og det bunadskortet er under er fantastisk flott, detaljene fantastiske:)
Ha en flott uke:)
Klem Lill

Sissel sa...

Flotte bokmerker, lekre farger og veldig dekorativt og søtt med all punchingen. De tekstene har jeg ikke sett før, takk for tipset.
Klem Sissel

Ann-Charlotte's blogg sa...

Super vackra bokmärke, så fint med de olika kanterna, och vackra ord på baksidan. Det ser ut som du har plastat in dem fiffigt då håller de
ett tag;-)
Ha en fin vecka! / Kram

Ane sa...

så lekkre bokmerker! Tusen takk for kort i posten jeg fikk av deg :)
Ha en fin kveld!
Klem!

Bente sa...

Kjempestilige bokmerker!! Skulle prøvd meg på noen sånne en dag :)
Klem, Bente

Maryann Laursen sa...

Dine bogmærker er bare sååååå flotte, og jeg er helt vild med de små vers, som du har sat bagpå også. Rigtig flot arbejde, og bare en perfekt lille gave til en ven.

Anne sa...

Woow, så lekre de var!
Virkelig fine sammen også.
Herlige farger og pynt.
Takk for inspirasjonen, har tenkt på å lage noen bokmerker men ikke kommet så langt enda. :p

Klem, Anne.

Gro sa...

Så lekre bokmerker. fikk lyst til å lese litt jeg nå - og kanskje lage et bokmerke etterhvert.
Klem :o)

Heidi sa...

Nydelige bokmerker du har laget Wenche!
Lekre farger og detaljer:) Bokmerker får man aldri nok av.
Ha en fin dag, klem:)

Pinklady 68 sa...

KJempe flotte bokmerker med nydelige detaljer!! Flink du Wenche:-)
Ha en fin kveld! Klem Laila.

Magento Themes sa...

Adorable!!! These are really fabulous bookmarks!!! I love this all. This decorations and the designs are amazing. Thanks for this great post.

Chris_P sa...

Jättevackra bokmärken!!

Meretekj sa...

Nydelige bokmerker du har laget!
Ellers var bunadskortet bare helt RÅLEKKERT!!!
Jeg er imponert!
Klem

Pia sa...

super nydelige bogmærker. Du må have en god weekend
knus Pia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...