søndag 13. mars 2011

Stempelutfordringen - Ett Trykk Nr1/2011

I desember fikk jeg en e-post fra Ett Trykk (Lena-Katrine), som lurte på om jeg ville være med på Stempelutfordringen. Og klart jeg ville det!! Ble kjempeglad over å bli spurt og så takker jeg sjeldent nei til en utfordring av slik art :D Det eneste minuset var jo at dette kom oppi julestria og jeg hadde en smule tidspress fra før av, hihi, men det gikk fint. Enda mer moro var det når jeg fikk stemplene...jepp...en hel stempelplate med nydelige blomster sponset av Scrappiness. Og resultatet ble et sett med 3 prosjekter: et kort, en bokeske og kubbelys:
 Kortet:
Bokesken:
Og lyset:
Informasjon om hva jeg har brukt finnes i Ett Trykk Nr1/2011
eller du kan ta kontakt med meg på e-post om det er noe du vil vite.

Da er helgen over for denne gang og jeg ønsker dere alle en kreativ og ikke minst vårlig uke!!
Klemmer, Wenche :0)

15 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige prosjekter, deilige farger og masse flotte detaljer:)
Klem Lill

CraftyC sa...

Wow Wenche, these are all gorgeous. What a beautiful set!
Clairexx

cecilie sa...

Wow! Så flott, virkelig lekkert =D

Unknown sa...

OMG absolutely STUNNING set. You are such an inspiration. Hugs Suzanne

bestevenn sa...

Vakre ting du har laget. Lekre stempler og nydelig bruk av de. Ønsker deg en fin uke.

Pinklady 68 sa...

Nydelig sett med kort, bokkort og lys!
Kjempefine farger, stempler og design på alt sammen:-)
Ha en fin og kreativ uke Wenche!
Klem Laila.

Lori aka Lo Lo sa...

WoW...stunning! I can't believe this is my first time visiting your blog. Definitely won't be my last. You creations are sooooooo beautiful! Hope you don't mind but I added your fab blog to my blog roll. I look forward to seeing more of your creation. You have a fab day!

xoxo,
Lori

Stempelhexe sa...

Ein ganz bezauberndes Set ist das geworden.

LG
Ulla

-Sanna- sa...

Hvor nydelig var dette da !
Gosh for stilige stempler og nydelige farger.
Den vårlige uka du ønsker for alle, glimrer med sitt fravær her iallefall.
Tror vi fikk en halvmeter med snø her på Torpe i helga. Jaja, det er iallefall sol og fint i dag.

Jeanett sa...

Dette var et lekkert sett. Fint å ha om man skal gi bort en liten gave. Elegant og nydelig pyntet.
Ønsker deg en flott uke.
Klem

Anne sa...

For noen nyydelige kreasjoner da! :)
Utrolig flotte motiver og lekker stil. :)

Klem, Anne.

Tueddi Sylvia sa...

wunderschön deine werke :-)
einfach klasse :-))
gruß
Tueddi

Randi Th. sa...

Dette var aldeles nydelig Wenche!!! Så utrolig flotte farger du har valgt.
Ha en flott uke!

-klem

Riet sa...

Wowwww Wenche,this is so wonderful.
I love the images and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Dianne sa...

STUNNING! Gorgeous Set.

Hugs,
Dianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...