onsdag 2. mars 2011

Posekort med 3ndypapir ♥

Ååå som jeg koste meg med å lage dette posekortet!!!
Jeg kan ikke få sagt det ofte nok, 
men jeg elsker de nye 3ndy arkene!!
De er bare så utrolig lekre....sukk
♥♥♥
Jeg har brukt arkene: "rose" og "soft" og motiver fra arket "love", 
alt fra den nye vårkolleksjonen "sweetheart" til 
Men jeg har også brukt "Julie" fra julekolleksjonen "hilsen gudrun"
De er helt supre å kombinere!!! Det blir nok flere slike kombinasjoner fra meg :)
Blonden er fra Bogerud tekstil og blomstene er stanset med retro punchene fra EK.
Jeg har revet og skrapet kantene og svertet med Distress Inkpad - walnut stain.
Hvis dere ser litt etter så ser dere at jeg har brukt en forsølvet kobbertråd som er festet under noen av blomstene.
Halvperler fra Prima.
Åpningen på posen er stanset med MS kantpunch og jeg har brukt noen flere retroblomster.
Lukkingen er fikset med en snor av vokset tråd fra Panduro, som snurres rund pappknappen fra G45. Blonden under knappen er handlet i Riga.

Som inspirasjon til dette posekortet har jeg benyttet 
denne flotte skissen hos StampARTic's Mars utfordring:

Da er det bare TOOOOO (2) dager igjen til Ski-treff!!
Jeg teller timene ;D

Klemmer, Wenche :0)

10 kommentarer:

Riet sa...

So wonderful Wenche,I love the image and your papers.

Hugs Riet.x

Bodil sa...

Denne var skikkelig flott, nydelig pyntet :)

Ann-Charlotte's blogg sa...

Helt underbart påsekort, så många fina detaljer!
Kram

Sissel sa...

Nydelig pose, vakkert pyntet og arkene er bare helt skjønne.
Klem Sissel

-Sanna- sa...

Lekkert posekort.
Og kjempekoselig motiv.

Line sa...

Oi, dette var skikkelig lekkert. Mange flotte detaljer og nydelige farger. :-)

Gro sa...

Skjønner godt at du elsker de nye 3ndy papirene, de er utrolig vakre. Og det er posekortet ditt også.
Det ble ikke noe Ski-treff på meg denne gangen, desverre. Men du må kose deg masse. Kanskje stikker jeg innom en liten tur...
Klem :o)

Meretekj sa...

Heia Wenche.
Jeg har hatt en kjempefin ferie på Gran Canaria.
Bare slappet av og kost meg.
Det gjør seg med varme når stormen raser heime:)
Ellers må jeg si at dette kortet ditt var utrolig lekkert.
Masse flotte detaljer og vakre papirer. klemmer fra Merete

mettepip sa...

Kjempeflott posekort Wenche! Herlig lukkeløsning du har valgt.
Elsker 3ndyarkene jeg også, og gleder meg til å se de nye i helgen. Tenker alle blir med meg hjem i minst to eksemplarer;)
Gleder meg til å se deg i morgen!
klem fra
Mette

Petra/Paradise sa...

Vilken toppenhärlig tolkning av min skiss!
Sött att du gjort en påse!!
Jättefint dekorerad! <3

Tusen tack för att du vill vara med i vår skissutmaning denna månaden!

Kram Petra/StampARTic

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...