onsdag 4. august 2010

Stem på Madeleine i Boligdrømmen!!

Scrappejenta - Madeleine - er i finalen i postens konkurranse: Boligdrømmen 2010!!!!
Hjelp Madeleine å bli blant topp 3.
Du kan stemme på henne her og
stemmen din må bekreftes via en e-post du får tilsendt fra boligdrømmen for å være gyldig.
Ved å stemme på Madeleine blir man også med i trekningen om å vinne 9999 skattefrie kroner!
Får handlet litt scrappesaker med det!!!
I tillegg så har Madeleine en blogcandy - 3 stk - for anledningen.
Har du flere e-postkontoer så bruk alle - det gjør jeg :-)
Husk å stemme hver dag!

Dette gjør jeg på eget initiativ og håper at flere vil være med å spre budskapet!

Heia Madeleine!!!!

Klem Wenche :-)

1 kommentar:

Madeleine sa...

TUSEN TAKK Wenche! Dette setter jeg utrolig stor pris på! Tusen takk!!! Nå er det veldig spennende, får nesten ikke sove om natta! Jeg rykker stadig oppover, men nå er det bare halvannen uke igjen, så håper jeg rekker å rykke opp til 3. plass i antall stemmer i hvert fall, for da kan jeg faktisk vinne hele greia!! Herregud! Jeg trør ikke tenke på det! :P Håper du får en flott uke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...