torsdag 26. august 2010

En praktisk fin liten gave!

På søndag var jeg en tur på Minnehjørnet og det var jo så hyggelig at dette blir jeg med på flere ganger. Her fikk vi øynene opp for noe lite, lekkert og praktisk. Det måtte jo prøves...en liten oppbevaring for papirlommetørkler - heretter kalt Lommeserviettholder :0)
Så utrolig enkel, og veldig rask å lage!
Til denne fikk jeg benyttet mine nye små små hÄnglar stempler, sukk!!!

Åpnet:
Baksiden:
Nærbilder av go'ingene....hjertebarna!!!
Er de ikke skjønne???
Jeg go'prater til og med med dem når jeg maler *ler* :D

Boksen knytt sammen:
Baksiden...igjen:

Praktisk denne lille saken ikke sant??
Denne skal få bo i vesken min :0)

Ha en fortsatt kreativ uke alle sammen,
og tusen takk for visitten.

Klem Wenche :0)

15 kommentarer:

Yvonne sa...

Nydelig eske og utrolig nydelig malte Hänglar! Lagde en sånn eske en gang jeg og, men fylte den med Kvikk-lunsj istedet...
Lurer på om jeg ikke må kjøpe disse sjarmtrollene etterhvert gitt, så de hadde dem på ebay igjen nå. Helt herlige motiver.
Klem

Pinklady 68 sa...

Smart nydelig liten sak dette Wenche:-)
Motivene er jo bare sååååå søte!
Moro med scrappetreff:-)
Ha en fin torsdag! Klem Laila.

Lene Aase sa...

Så søte stempler og nydelig eske!!! Er så lekkert det mønsterarket du har brukt her:)
Håper du får en finfin Torsdag!
Klemmer:)

Kari sa...

Så herlige eske. Nydelig ark og lekkert pyntet altså. Også den herlige blonden da!

Ha en flott dag!
Klem Kari

Heidi sa...

Smart ide!
Nydelig pyntet Wenche:) De stemplene er bare herlige.
Ha en flott dag!
Klem:)

Therese sa...

Så flott idè, lekkert laget. Nydelige papirer og ......sukk....for noen søte Hänglar stempler da! Klem :)

Tuppenshobbyblogg sa...

Hei på deg !
Så fin den er denne lommeserviettholderen...og så smart da...
Stempelet du har brukt er nydelig,fallt for dette jeg....
Har kikket i bloggen din og du lager vanvittig mye fint,er helt imponert jeg ;0)

Sissel sa...

Det var en kjempefin liten eske:)) Å så søte og pent malte stempeltrykk, nydelig.

Sissel

Mette sa...

Så flott og en kjempe smart ide!!
Klem Mette

Mette sa...

Trådsnellene har jeg kjøpt på Happy Hobby, de har de også i nettbutikken.
Ha ei strålende helg:)
klem Mette

Pia sa...

super rålækker design.
knus pia

Gro sa...

Åhhh... Den her ble kjempefin.... Så praktisk og de nydlige stemplene da.... Sukk....

Klem, Gro

mettepip sa...

Takk for hyggelig treff igjen Wenche! Så lekker den ble ferdig! Skjønner godt at du småprater litt med disse små go'ingene!
Er ikke ferdig med min enda.
Ønsker deg en fortsatt fin helg!
Stor klem fra
Mette

Evy sa...

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. Denne esken var jo veldig søt. Så en annen plass i bloggen din en bretteteknikk som jeg bare må prøve :-)

Inger Marie sa...

Så nydelig lommeserviettholder Wenche (puh langt ord...hihi ) og så skjønt motiv.
Og så lekkert pyntepapir du har brukt :)
Ha en flott mandag! God klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...