torsdag 10. juni 2010

Dina har laget bokmerker med Tilda.

Hei igjen.
Nå har Dina , min datter på 7 1/2 år, laget to bokmerker som hun skal gi bort til sine to beste venninner.
Og siden jeg fikk noen nye stempler i postkassen i dag fikk hun æren av å ta de i bruk før mamma :)
Hun har fargelagt med akvarell blyanter og svertet kantene. Jeg har kuttet og stanset ut papiret og laminert dem for henne. Jeg har brukt kaldlaminering.
De ble jo så fine, så nå må nok jeg  lage meg noen så jeg har til ferien.
Da får jeg endelig tid til å lese bøker...mange bøker :0)






















Det blir vel ikke lenge til det kommer mer fra Dina, for i morgen har hun planer om lage et bokmerke til seg selv.

Klemmer fra Dina og Wenche :0)

12 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Utrolig nyyydelige bokmerker mor og datter har laget:-) Herlige farger, så søte motiv og koselige tekst stempeler! Hils din datter å si at hun er kjempe flink!!

Ha en fin sommerdag! Klem Laila.

Yvonne sa...

Wow! Så herlige de ble! Nydelige ark og flott farget moitver. Dina er jo kjempeflink!
Hva er forresten forskjell på kald og varm laminering? Jeg har lamineringsmaskin, men tar den alltid på varm. Og ikke kan jeg ha noe særlig motiv på det jeg skal laminere, for da blir det for tykt og så blir det stygge luftlommer inni. Hvis du har et godt tips så blir jeg veldig glad!
Ha en strålende dag i dag!
Klem

Nina Macaulay sa...

Fy søren så fine disse var!! Dina er SÅ flink til å fargelegge! Jeg mener hun er jo bare 7år, tenk hva hun kan gjør når hun er voksen! Så heldige venniner også!
Det er bra at du la henne øve seg og bruke utstyr osv så blir hun bare flinkere og flinkere :O)

Klem til begge fra meg.

Marianne sa...

Ojojoj, så flink hun er da!!!!
Disse var jo helt nydelige, og såååå flott malt.
Jeg er imponert!
Klemmer fra marianne:)

gudrun sa...

Å, så søte bokmerker. Veldig god venninnegave-ide :) :)

mettepip sa...

Så utrolig flink Dina er Wenche! Så nydelig fargelegging da! Eplet faller visst ikke langt fra stammen!
Smart med lamineringen.
Klem fra
Mette

himlaverket sa...

Så fina bokmärken. Roligt att ge bort en vacker å användbar sak.

Heidi sa...

Wow, så flink hun er til å fargelegge:)
også bare 7 år...???
De ble ihvertfall kjempelekre ♥ og veldig flott venninnegave:)
Forresten masse LEKKERT i bloggen din :)

Klem fra Heidi:)

Nina sa...

Så nydelige bokmerker datteren din har laget! Så flink hun er. God til å fargelegge er hun også. ha en fin fredagskveld. klem

Nancy sa...

Sååååå nyyyyydelige bokmerker, Dina:O) Kjempe flink er du!!!
Du har en flink konkurrent i huset du og ser jeg, Wenche:O) Ja, ja det er jo koselig da:O)
Tvi tvi med søknaden;O)
Ha ei herlig helg.
Klemmer fra Nancy;O)

Unknown sa...

Åååå men så flink ho er!!!
Nyydelig fargelagt også!
Stilig!!!

(av en eller annen grunn så valgte google å oversette bloggen din til nederlandsk eller noe sånt... eg skjønt ingenting!!! trudde det hadde klikka for en av oss... hahahaha)

Såå lekkert det turkise kortet under her var også, skikkelig stilig design!

Klem,
Jorunn

Mona sa...

Sååå flott!! Dina er kjempeflink!!!
Venninnene blir nok kjempeglade for disse :-D

Klem Mona :0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...