torsdag 11. mars 2010

Sketchy Colors #14

Hei, hei!!
Her er siste krampe før treff i morgen  :0)
Jeg må jo være med på skisseutfordringen hos Sketchy Colors denne uken.
Og her er mitt bidrag. 
 
Jeg har brukt de nye arkene til My Minds Eye og de er bare så nydelige alle sammen.
Stempelet er fra TGF og er bare så søtt :0) Var litt uheldig med stemplingen, men skal prøve å fikse det i etterkant. Tekststempel fra Kreativ Hobby.
Så har jeg gått litt bananas med de heklede blomstene mine. Det neste blir å utvikle noen nye blomster. Jeg må liksom ha de med....
Papirblomster fra Storyteller, Hjerter fra Søstrene Grene og Timaru i Riga
Her er noen nærbilder:
 
 
Nå er det bare å pakke sammen resten av stæsjet og få på glasur på kaken jeg skal ha med!
Håper dere liker gulrotkake :o)

 Klem Wenche

12 kommentarer:

Lena Katrine sa...

Hmmm, gleder meg til gulrotkake altså :)

Nydelig kort i flotte farger, og kempelekre hekleblomster!
Takk for at du deltar hos SC denne uken - masse lykke til!
Vi ses i morgen :) Go'klem

Pinklady 68 sa...

Nydelig og romantisk kort, Wenche!
Herlige farger og ark du har brukt!
Er så fine de heklede blomstene dine:-)og nydelig med en rose i midten:-)
Klem Laila.

Therese sa...

Herlig kort i lekre papirer. For et søtt motiv. De hekla blomstene dine er kjempe lekre. :)

Mette sa...

Å herlighet dette var fint!!! så søtt motiv og i tillegg så flott pyntet!
God helg!
Klem Mette

Jorunn sa...

Dettte kortet var bare så FINT med mange flotte detaljer. Stemelet var jo bare så søtt da!

Ha en god helg

Klem Jorunn

Nina Macaulay sa...

Så søt kort Wenche, Digger de papirene der :O)
Den er pyntet så fint, og de blomstene dine er bare prikken over 'i'en' :O)) Hørtes ut som om du har stor kost deg så langt på Ski treffet :O) for se om jeg melder meg på neste gang, men da må du bake igjen??!! hehe Klem Nina x

Madeleine sa...

hei hei :) nå her jeg surret rundt på bloggen din en stund, og må si jeg er imponert! dyktig er du! håper hobbyrommet begynner å ta form! Heldiggrisen! :D

Nina sa...

Et nydelig kort. Lekkert pyntet. Kjempesøte blomster du hekler. Leser at du var på treff i helgen. regner med at det var ski-treffet. Der var jeg også:) Spiste nydelig gulrotkake. Kanskje det var din. Ha en fin uke:)

Nina sa...

Bakgrunnsarket på blondekortet mitt er en papirserviett som jeg bare har svertet litt.

Mary sa...

takk for hyggelig besøk:))
Har rusla rundt her en stund,masse flott å titte på
Ha en fin uke videre

Trine sa...

Kjempehyggelig å treffe deg i helga! Veldig koselig selskap! Du lager utrolig mye lekkert! Håper vi ses igjen snart! Du meldte deg vel på neste treff? Ha ei fortsatt fin uke!

Guro sa...

supersøt!!! Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...