tirsdag 16. mars 2010

Sketch Saturday #94

Ett kort til :-)
På Ski-treffet hadde jeg med meg en liten lapp med skissen til denne ukes utfordring hos Sketch Saturday, og nå er kortet ferdig. Det ble et staffeli kort da de var tomme for det arket jeg skulle bruke.
Jeg plundret litt med bindig av blomstene, men det gikk til slutt.





















Det ble mange bilder denne gangen.....
Et nærbilde av motivet.

















Et nærbilde til:









Og et fra siden:

















Papiret er fra MME
Stempel: Magnolia - fikk stemplet opp noen av Madeleine :-)
Tekst fra Norsk Stempelblad og Kreativ Hobby.
Magnolia har jeg malt med Distress Ink og dette er motiv nr 2 jeg maler med distress! Morro!! Første gang var på Ski treffet, på kurset med Maya og Lena. Så nå blir det nok det jeg kommer til å bruke fremover :0)
Blomster fra Storyteller.
Bånd kjøpt på Bogerud Tekstil og fra privat lager.
Sommerfuglene er stanset ut med MS punch, som jeg var så heldig å få låne av Gudrun :0)
Scalloped spellbinder lånt av Mettepip :0)
Litt Frosted Lace glitterlim på motivet og papiret.

Klem Wenche :0)


10 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Nydelig easel kort du har laget, Wenche.
Herlige mønster ark og farger!
Så koselig at du hadde det fint på Ski-treffet og allerede har meldt deg på i oktober:-) Det har jeg også! Scrappe damer er utrolig hyggelige og sosiale. Ikke sant? Fikk snakket med noen av blogg damene, men ikke alle. Håper vi snakkes ved neste anledning:-)
Ha en fin og kreativ uke!
Klem Laila.

mettepip sa...

Så flott kortet ditt ble Wenche! Du er jo en racer med Distress da! Nydelig det under her også. Kjempefint at man kan låne litt av hverandre - kan jo ikke ha alt, eller kan man kanskje det (he,he. Pleier å finne ut en del ting som er "må-ha" etter slike treff;)Var veldig hyggelig å dele bord med deg, håper ikke det blir siste gang! Og selvom det er slitsomt er det utvilsomt verdt det;)
klem fra
Mette

Mette sa...

Nydelig kort!! Masse flotte detaljer, likte spseielt godt blomstene dine:-) Lykke til med utfordringen!
Klem Mette

Nina sa...

Lekkert staffeli kort. Ser veldig artig ut å lage. Nydelig hvordan du har pynet med blomstene. Det andre motivet du maler?!WOW!! Imponert over hvor fint du har fått det til. Ha en fin uke
Klem

Madeleine sa...

så stilig det ble! fikk jo teken på å binde blomstene ser jeg! jeg har ikke kommet noe vidre på esken, jeg fikk det for meg at jeg skulle pynte påskeegg som jeg skal gi bort til familien på fjellet til helga, så må jobbe på med det først :P gleder meg til å se din!

Mona sa...

Så flott kort!! Likte veldig godt mønster arket du har brukt. Og du er suuuper-flink til å fargelegge :-D

Klem fra Mona :0)

Therese sa...

Kjempe sprekt kort i flotte farger. Motivet er så søtt og synes du har fargelagt det helt nydelig. Klem

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Så herlig kort du har laget... Søte disse litt eldre magnoliaene! Morsomt å lese om Skitreffet på bloggen din.. Må virkelig prøve å komme meg på neste treff!

Klem fra Gøril

Jorunn sa...

Så nydelig, bare elsker det stempelt.
Klem Jorunn

Gro sa...

Hei, og tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. For et supert kort, og ingen skulle tro det var motiv nr 2 malt med distress. Det er kjempefint, og jeg "digger" litt glitterlim her og der.
Er allerede påmeldt til neste treff, og gleder meg allerede.

Klem :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...