fredag 19. februar 2010

The Sugar Bowl Challenge 29

Hi everyone :-)
Another great layout to follow in The Sugar Bowl challenge!
I have  used the color green and brown and it is an easel card - as my last project.
An easy and fun card to work with.

I discovered to day that I had not added myself as a follower, but I am now :0)
Here is my contribution:
Front:
 
Some details:
And here is the card, the easel-way, if I can say so :0)





















This text goes something like this: "Joy is found in everyday moments".
 
I have used:
Paper: Bazill and Hearts (Lemonade) and Juleglede from Ladybug & Friends
Stamps: Manga Kids, Flower background is unknown, Text from Kreativ Hobby
Flowers from Storyteller and one brown homemade crochet flower
The heartshaped button is made of wood and bought in a local store called Nåløyet
2 brown bazill brads and some halfpearls from Kort & Godt

I hope you like it and thanks for visiting my blog! 
Hugs

5 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Nydelig kort!
Koselig tekst stempel og nydelig fargelagt stempel motiv!
Likte veldig godt alle fargene du har brukt på arkene her også:-)
Ha en riktig god helg!
Klem Laila.

Yvonne sa...

Herlig kort, med noen utrolig søte ark! Digger dem! Og så søt denne jenta er og.
Klem

fie & Co sa...

Ojj, så fin en blog du har og dejlige ting du laver! 1000 tak for de søde ord du har lagt til mig;0)

Knus og god weekend

Nina Macaulay sa...

Hey Wenche, fint kort du har laget her, ennig med deg at de virker litt tomt, men da kommer fram de fine papirer som du har valgt, og den søte motivet! :O)

Tenkte jeg skulle melde meg på blog candy at cats whiskers og hvis jeg vinner så får du spellbinders av meg :OD Jeg må hvile meg nå, Kim brak nesen min igår ved et uhell, og jeg har det ikke så godt i hodet/ansikt nå :O(

Carina sa...

Takk for koselig kommentar i bloggen. Stempelet jeg brukte er i fra Presious moments. Kjøpt på ebay,
Du hadde forresten en kjempeflott blogg! :)

Ha en super helg! Klem, Carina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...